Startsida
Naturbilder
Porträtt
Grafisk Design
Om mig

Vecka

Tisdag: Redovisa Designprojektet Tyckta medier
Onsdag: Deadline för 20sidig rapport i Marknadskommunikation
Torsdag: Redovisning i redigeringsuppgiften Compositing
Fredag: Gruppmöte och planera redovisningen i kursen Marknadskommunikation
Lördag: Jobba på inlämningsuppgift i informationsgrafik
Söndag: Jobba på Litteraturrapport för kursen Digital Bildhantering
Måndag: Redovisa i Marknadskommunikation
Tisdag: Sommaruppehåll! (beroende på om jag hinner klart med inlämninguppftigerna förstås)



Vilken tur att jag går ett så roligt program, annars kanske jag uppfattat detta som jobbigt.
För ärligt talat är inlämningsuppgifterna väldigt roliga, designprojektet spännande, marknadskommunikationen nyttig, och jag måste erkänna att ett år på Grafisk Design och Kommunikation har varit oförskämt kul och lärorikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0