Startsida
Naturbilder
Porträtt
Grafisk Design
Om mig

Vandringstävling.

Har blivit dags för vandringstävling i Ankarsrums fotoklubb. Och ohnej, det är ingen tävling i vandring jag syftar på, utan en fototävling. Den stora skillnaden mellan detta och en vanlig klubbtävling är att bilderna vandrar runt till olika fotografer med olika stilar och bakgrund för att individuellt bedöma bilderna.

Har en naturfotograf och en konstnär olika sätt att se på bilder?
Ska bli väldigt intressant att se om en bild kan få ris från någon men ros från en annan.
Har skickat in mina bilder nu iallafall och fick bli dessa...
Bilder med en gnutta tolkning i samt en bild jag tidigare fått ris från trots att jag envisas med att
tycka lite extra för den. Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0