Startsida
Naturbilder
Porträtt
Grafisk Design
Om mig

tidsmaskin.

Har relativt mycket fritid numera, men som den gyllene universitetsregeln lyder:
Mycket fritid - Mycket inlämningsuppgifter.
Tur då att inlämningsuppgifterna är väldigt roliga! Här är en ett exempel på en sådan där jag försöker förvandla mig själv till åldring. Har inte beslutat om jag ska ska kalla den klar än (kommer alltid finnas något att pilla med) men har ju andra uppgfiter att tänka på också.

Originalet ser ni då ni klickar här:

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA.

Vad duktig du är!

2010-04-29 @ 17:40:26
URL: http://emmaagnes.blogspot.com
Postat av: jennifer

taack! :) har pillat en heldel med rynkorna etc. tror dock jag hade tjänat på att ha lite äldre/allvarligare pose, kanske haft lite permanentat hår eller så! haha.



spännande att se allas resultat sen!

2010-04-29 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0